Pentti Murole blogi
maanantai 8. kesäkuuta 2015
Kehärata 2 - näin oli ennen, kuinkas nyt?
›
Kehäradan todellisuus Vantaankoskelta Tikkurilaan kiinteytyi suunnitteluprosessissa, joka alkoi Ratahallintokeskuksen ja Vantaan kaupungin ...
1 kommentti:
torstai 4. kesäkuuta 2015
Kehärata avataan hetsillään!
›
Ei olisi Kehärataa ilman Martinlaakson rataa Miten Haaga-Vantaan toteuttaminen ja erityisesti Martinlaakson radan toteuttaminen sai alkun...
3 kommenttia:
maanantai 1. kesäkuuta 2015
Olisi sanottava: ”hyvä maa”!
›
Taloustieteilijät, liikenneviisaat ja muut viisaat puhuvat jatkuvasti Suomesta saarena ja siten logistisesti invalidisoituneena. Samoin puh...
3 kommenttia:
lauantai 30. toukokuuta 2015
Pietarista Varsovaan – Helsingin kautta?
›
Pieni välipala jatkoksi edelliseen blogiini, anonyymin kommentoijan innoittamana. Hän kirjoitti: ”Ensiksi tulisi saada Pietarin-Tallinnan-B...
torstai 28. toukokuuta 2015
Äimän käkenä, Tallinnaan tunnelissa!
›
Matkustelin autolla sähkön vetämänä kohti Kemiönsaarta. Vatulointi ja iterointi olivat vielä täydessä käynnissä. Rauhallisen ajomatkan ja r...
4 kommenttia:
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio