Pentti Murole blogi

maanantai 8. kesäkuuta 2015

Kehärata 2 - näin oli ennen, kuinkas nyt?

›
Kehäradan todellisuus Vantaankoskelta Tikkurilaan kiinteytyi suunnitteluprosessissa, joka alkoi Ratahallintokeskuksen ja Vantaan kaupungin ...
1 kommentti:
torstai 4. kesäkuuta 2015

Kehärata avataan hetsillään!

›
Ei olisi Kehärataa ilman Martinlaakson rataa Miten Haaga-Vantaan toteuttaminen ja erityisesti Martinlaakson radan toteuttaminen sai alkun...
3 kommenttia:
maanantai 1. kesäkuuta 2015

Olisi sanottava: ”hyvä maa”!

›
Taloustieteilijät, liikenneviisaat ja muut viisaat puhuvat jatkuvasti Suomesta saarena ja siten logistisesti invalidisoituneena. Samoin puh...
3 kommenttia:
lauantai 30. toukokuuta 2015

Pietarista Varsovaan – Helsingin kautta?

›
Pieni välipala jatkoksi edelliseen blogiini, anonyymin kommentoijan innoittamana. Hän kirjoitti: ”Ensiksi tulisi saada Pietarin-Tallinnan-B...
torstai 28. toukokuuta 2015

Äimän käkenä, Tallinnaan tunnelissa!

›
Matkustelin autolla sähkön vetämänä kohti Kemiönsaarta. Vatulointi ja iterointi olivat vielä täydessä käynnissä. Rauhallisen ajomatkan ja r...
4 kommenttia:
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio

Tietoja minusta

pentti.murole@gmail.com
Tarkastele profiilia
Sisällön tarjoaa Blogger.